top of page

Nemokamas mitybos planas

Parsisiųskite ir išbandykite 3-jų dienų nemokamą mitybos planą svoriui mesti. Mitybos planas su receptais, foto, gaminimo aprašymu. Receptai - tik 5 ingredientai.


Nemokamas mitybos planas

Dažnai svoris pradedamas mesti su didžiuliu entuziazmu, tačiau praėjus keletai savaičių entuziazmas išblėsta, nes per sunku, ilgai reikia laukti rezultato, tingiu ir t.t. Jei tikrai norite numesti svorį, reikės pakeisti požiūrį į svorio metimą. Svorio metimas reikalauja nemažai pastangų ir disciplinos.


Šiandien pastangos, rytoj rezultatas! Svarbiausia, į svorio metimą žiūrėkite racionaliai ir pozityviai.

Visos dietos svoriui mažinti turi vieną bendrą savybę: sumažinamas suvartojamų kalorijų kiekis.

Tačiau kalorijų negalima sumažinti per daug!


1200 kcal – tai minimalus kalorijų kiekis moterims, norinčioms saugiai ir efektyviai numesti svorio. O dabar galite išbandyti 3-jų dienų mitybos planą svoriui mažinti. Mitybos planas skirtas moterims, kurių fizinis aktyvumas mažas (sėdimas darbas ir pasyvus laisvalaikis ar minimalus fizinis aktyvumas).


1200 kcal dieta - tai mažo kaloringumo dieta, kuri aprūpina organizmą visomis maistinėmis medžiagomis. Tai ne monodieta, kai valgomas vienas maisto produktas, pav., grikiai, kefyras, obuoliai, mėsa, kiaušiniai ir t.t.


1200 kcal dietos užtenka laikytis nuo 7 iki 21 dienos. Per šį laikotarpį organizmas persitvarko, todėl reikia padidinti kalorijų kiekį pagal individualius poreikius.


Mitybos planas sudarytas naudojant sveikus receptus iš www.emityba.lt platformos.


Nemokamas mitybos planas:



  • po 7 dienų jau galite užsisakykite individualų mitybos planą;

  • mitybos planas sudaromas individualiai Jums, pagal Jūsų duomenis, kuriuos suvesite į Kalorijų skaičiuoklę;

  • prie savo mitybos plano galėsite prisijungti po apmokėjimo;

  • mitybos plane galėsite nemokamai atnaujinti savo valgiaraštį, o kiekvienos porcijos dydis ir maistinė vertė bus perskaičiuota individualiai Jums;

  • valgiaraščio receptai: su foto, gaminimo aprašymu, tik 5 ingredientai, tikslūs kiekiai, nurodytos kalorijos, baltymai, riebalai, angliavandeniai;

  • mitybos planas padės pasiekti sveiką kūno svorį, sumažinti liemens apimtį ir celiulitą;


Individualus mitybos planas: Registruotis dabar

Kaip pasiekti tikslą:

Atsakykite sau į klausimą, kodėl norite numesti svorio?

Susirašykite atsakymus ir pasikabinkite virtuvėje ar kitoje matomoje vietoje. Atsakymų turėtų būti ne daugiau 4 - 7, be to, jie turi būti labai konkretūs ir aiškūs. Kasdien juos perskaitykite.


Vienintelė kliūtis įgyvendinti rytdienos planus yra šiandienos abejonės. Neabejokite!


Užsibrėžkite realų tikslą. 

Visiškai nesvarbu kiek svorio norite numesti, svarbu turėti realius etapus tikslui pasiekti, ypač jei reikia numesti daug svorio. Primenu, kad ne per vieną dieną svoris užaugo, ne per vieną dieną nukris.


  • Pirmas etapas. Sustabdykite svorio augimą (dažniausiai pasiekiama per savaitę).

  • Antras etapas. Numeskite svorį. Realu, kad per savaitę nukristų nuo 200 iki 400 g, o per mėnesį nuo 2 iki 5 kg.

  • Trečias etapas. Kai pasieksite sveiką kūno svorį, užfiksuokite rezultatą (išlaikykite pasiektą svorį mažiausiai du metus).

  • Ketvirtas etapas. Išlaikykite pasiektą rezultatą visą gyvenimą.

Susidarykite konkretų veiksmų planą tikslui pasiekti. 

Surašykite veiksmus, kuriuos turite padaryti tikslui pasiekti. Kuo tiksliau surašysite, tuo lengviau bus vykdyti. Įpročiai formuojasi 21 dieną, todėl, pavyzdžiui, 21 dieną:


  • 10 min darysiu mankštą kiekvieną rytą;

  • negersiu saldžių gėrimų;

  • maistą gaminsiu pati;

  • tiksliai laikysiuos mitybos plano;

  • po 21 dienos ir pamatysite rezultatą, nebenorėsite sustoti.


Fiksuokite rezultatus. 

  • pasidarykite nuotraukų "prieš", nes bus smagu sulyginti su nuotraukomis "po";

  • kartą per savaitę sverkitės, geriausiai ryte, nevalgius;

  • jei turi galimybę, pasidarykite kūno masės analizę ir būtinai išsaugokite pradinius duomenis;

  • vieną kartą per savaitę matuokite kūno apimtis ir užsirašykite;

Neperspauskite savęs.

  • turite suprasti, kodėl tai darote, koks tikslas ir nauda, nes tik tada svorio metimas nustoja būti kančia;

  • pagirkite ir apdovanokite save, bet ne maistu, o, pavyzdžiui, kosmetika, rankine ar naujais džinsais;

  • jei padarysite vieną žingsnį atgal, tai negraužkite savęs, o ženkite du žingsnius į priekį!


Tikėkite savo sėkme. 

  • neabejokite savimi, per didelius rūbus išmeskite;

  • nesižvalgykite atgal, nes kelio atgal nėra;


Pažiūrėkite paprasčiau, į bet kokią sėkmę: ar tai būtų finansai, ar sportiniai pasiekimai, ar svorio mažinimas - ji visada turi vieną bendrą ir išskirtinį bruožą:

sėkmė pasiekiama paprastais, monotoniškais, dažnai nuobodžiais, bet KASDIENIAIS veiksmais!


www.emityba.lt platformoje pasirinkite mitybos planą pagal valgymo tipą:


Mitybos planas: "Valgau viską"

Mitybos planas: "Vegetaras"

Mitybos planas: "Be pieno produktų"

Mitybos planas: "Be gliuteno"

Mitybos planas: "Detox"

Mitybos planas: "Šeimai"



bottom of page