top of page
Still Life

Gaukite individualų mitybos planą, kuris tikrai veikia.​
Pirmi rezultatai jau po 7 dienų!

2-Receptas-telefone.png
Mintybos-planavimas-telefone-m.png

Antioksidantai prieš senėjimą

Sužinokite, kurie antioksidantai yra veiksmingiausi kovojant su senėjimu ir maksimaliai padidinkite ilgaamžiškumą bei gyvybingumą.


Antioksidantai prieš senėjimą

Individualus mitybos planas: Registruotis dabar

Valgykite skaniai ir lieknėkite be streso!


Resveratrolis


Tai junginys, randamas raudonųjų vynuogių odelėse, kartais vadinamas „jaunystės fontanu“. Resveratrolis yra antioksidantas, kuris atitolina senatvę. Kaip antioksidantas jis prasiskverbia pro kraujo-smegenų barjerą, tuo apsaugodamas smegenis ir nervų ląsteles nuo laisvųjų radikalų poveikio.


Laisvieji radikalai, tai nestabilūs atomai, kurie gali sukelti vėžį, senėjimą ir smegenų degeneraciją.


Resveratrolis:


  • kovoja su virusais, grybeliais, pelėsiais;

  • turi antiestrogeninį poveikį;

  • saugo nuo vėžio ir pasižymi antimetastaziniu poveikiu;

  • apsaugo ląstelių DNR nuo pažeidimo;

  • turi priešuždegiminį poveikį;

  • apsaugo nuo cukrinio diabeto, Alzheimerio, širdies ir kraujagyslių ligų;

  • atitolina senatvę ir su ja susijusius sutrikimus;


Kofermentas Q10


Šis antioksidantas dažnai pamirštamas. Kofermentas Q10 gaminamas kepenyse ir aprūpina visas mūsų kūno ląsteles energija. Q10 – medžiaga, kuri padeda konvertuoti maistą į energiją. Tai svarbi maistinė medžiaga sveikatai ir ilgaamžiškumui.


Nuo 25 metų šio antioksidanto pradeda mažėti. Statinų vartojimas mažina šį, gyvybiškai svarbų antioksidantą.


Kofermentas Q10 atlieka daug funkcijų organizme:


  • gerina sergančių AIDS ir ŽIV imuninę funkciją;

  • gerina širdies darbą;

  • pagerina spermatozoidų judrumą ir vaisingumą;

  • pagerina sergačiųjų cukriniu diabetu cukraus kontrolę;

  • atitolina senatvę ir su ja susijusius sutrikimus;


Glutationas


Tai dar vienas labai svarbus antioksidantas, leidžiantis išlikti sveikiems, užkertantis kelią senėjimui, vėžiui, širdies ligoms, Alzheimeriui, demencijai, autizmui.


Glutationas – paprasta molekulė, kuri randama visame kūne ir yra sudaryta iš cisteino, glicino ir glutamino. Glutationą organizmas gali pasigaminti pats, tačiau tarša, prasta mityba, toksinai, stresas, traumos, radiacija mažina jo kiekius.


Organizmas lieka neapsaugotas nuo oksidacinio streso, laisvųjų radikalų, infekcijų, vėžio. Kepenys negali atlikti detoksikacijos procesų.


Kaip glutationas veikia:


Glutationo paslaptis yra siera, kuri įeina į jo sudėtį. Siera lipni, smirdanti molekulė, kuri prisiklijuoja laisvuosius radikalus, gyvsidabrį, sunkiuosius metalus ir pašalina su tulžimi ir išmatomis. Todėl glutationas labai svarbus detoksikacijos procesams. Kai organizme teršalų labai daug, pradeda trūkti glutationo.


Glutationas yra svarbus smegenų sveikatai ir pažinimo funkcijai. Jis apsaugo neuronus nuo oksidacinės pažaidos, palaiko neurotransmiterių pusiausvyrą ir gali padėti išvengti neurodegeneracinių ligų, tokių kaip Alzheimerio ir Parkinsono liga.


Glutationas yra būtinas ląstelių sveikatai ir funkcijai palaikyti. Jis apsaugo ląsteles nuo pažeidimų, skatina DNR atstatymą ir palaiko mitochondrijų funkciją. Sveikas glutationo kiekis prisideda prie optimalaus ląstelių veikimo ir ilgaamžiškumo.


Kai kurie tyrimai rodo, kad papildai su glutationu, gali pagerinti treniruočių efektyvumą ir atsistatymą, nes sumažina oksidacinį stresą, pagerina raumenų funkciją ir palaiko energijos gamybą fizinio aktyvumo metu.


Glutationas turi kardioprotekcinį poveikį dėl savo antioksidacinių ir priešuždegiminių savybių. Jis pagerina širdies ir kraujagyslių sistemos būklę, mažina kraujagyslių oksidacinę pažaidą ir palaiko sveiką kraujospūdį.


Glutationas pasižymi priešuždegiminėmis savybėmis, nes mažina oksidacinį stresą ir slopina uždegiminius kelius. Tai gali padėti sumažinti lėtinį uždegimą ir jo simptomus.


Glutationas vaidina svarbų vaidmenį saugant kvėpavimo sistemą oksidacinės pažaidos, kurią sukelia teršalai, cigarečių dūmai ir kiti aplinkos toksinai.


Glutationas dažnai siejamas su odos sveikata ir grožiu. Jis padeda pašviesinti odą, nes slopina melanino, pigmento, atsakingo už odos spalvą, gamybą. Dėl to gali sumažėti hiperpigmentacija, amžiaus dėmės ir netolygus odos atspalvis.


Nors glutationas turi daug naudos sveikatai, jo lygiui gali turėti įtakos tokie veiksniai kaip senėjimas, mityba, gyvenimo būdas ir tam tikros sveikatos būklės.


Kaip padidinti glutationo kiekį organizme:


  • vartokite produktus turinčius sieros: česnakus, svogūnus, kopūstus;

  • vartokite pieno išrūgų baltymus, kurie yra puikus aminorūgšties cisteino, turinčios sieros, šaltinis;

  • aminorūgštys reikalingos glutationo sintezei;

  • išrūgų baltymai turi būti nedenatūruoti ir aukštos kokybės;

  • vartokite papildus su glutationu;


Individualus mitybos planas: Registruotis dabar

Valgykite skaniai ir lieknėkite be streso!

Comments


bottom of page