Susisiekite su mumis: | +370 655 07454

Kaip apsisaugoti nuo sąnarių pažeidos ir skausmo

2015-08-25, 16:19 Autorius: Arvydas Mišeikis

fibro amj day time formula

 Kultūristai ir jėgos sporto šakų atstovai sportuoja su dideliais svoriais. Treniruočių metu jų sąnariai ir kremzlės patiria didžiules apkrovas. Kremzlinis audinys nuo didelių krūvių sudyla. Sportininkai turėtų rūpintis ne tik raumenų mityba. Reikia nepamiršti vartoti papildus, skirtus sąnariams ir kremzlėms. Rinkitės tik aukštos kokybės maisto papildus. 

 Sportininkas turi skirti daug dėmesio sąnarių ir kremzlių stiprinimui ir atstatymui. Dažnai manoma, kad sąnariai – tai idealus mechanizmas, kuris tarnaus visą gyvenimą.

Jeigu sąnarius ir kremzles apkrausime maksimaliais krūviais, bet jų nestiprinsime, laikui bėgant kremzlinis audinys susidėvės ir sportininko karjera bus baigta.

Dideli fiziniai krūviai sukelia osteoartrozę - sąnarių susidėvėjimą.

 

sanariu pazeida

Kaip taisyklingai stiprinti sąnarius ir raiščius, kokius papildus vartoti:

 Saikingas fizinis krūvis ir tempimo pratimai sąnariams yra būtini, nes nejudinamas sąnarys "užrūdys". Jei sportuojate dažnai ir intesyviai, su dideliais svoriais, nereikia laukti kol pradės skaudėti sąnariai.

Profilaktikai du tris mėnesius pavartokite papildų su gliukozaminu, chondroitinu, kolageno baltymu ir hialurono rūgštimi.

 Sąnariai ir raiščiai yra sudaryti iš jungiamojo audinio. Jungiamąjį audinį sudaro jungiamojo audinio ląstelės ir tarpląstelinės medžiagos. Šios medžiagos sudaro didelę dalį kūno svorio.

Pagrindinė tarpląstelinė medžiaga yra drebučių pavidalo terpė, užpildanti tarpus tarp ląstelių ir skaidulų. Ši medžiaga sudaryta iš kolageno, elastinų ir pagrindinės medžiagos, kuri daugiausia sudaryta iš polisacharidų, proteoglikanų, ir didelio kiekio audinių skysčio. Svarbiausi jungiamojo audinio polisacharidai yra glikozaminoglikanai: chondroitinsulfatas, keratinsulfatas, heparinsulfatas ir hialurono rūgštis.

Įvertinkite šį straipsnį
(3 balsai)

Komentarai

fibro amj day time formula