top of page
Still Life

Gaukite individualų mitybos planą, kuris tikrai veikia.​
Pirmi rezultatai jau po 7 dienų!

2-Receptas-telefone.png
Mintybos-planavimas-telefone-m.png

Sveikos salotos su avokadu ir baklažanu vakarienei

Gaivios ir maistingos sveikos salotos su avokadu ir baklažanu tinka ne tik gurmanams, bet norintiems numesti svorio. Salotos be pieno produktų ir be gliuteno.


Sveikos salotos su avokadu ir baklažanu
Sveikos salotos su avokadu ir baklažanu tinka norintiems numesti svorio ir gerai sveikatai:
  • daug skaidulų, kurios padidina sotumo jausmą ir kontroliuoja apetitą, o tai padeda numesti svorio, nes sumažina bendrą suvartojamų kalorijų kiekį;


  • avokadas - tai sveiki riebalai, kurie yra naudingi širdžiai;

  • avokadas ir baklažanas - tai daug maistinių medžiagų turintys maisto produktai, kuriuose yra vitaminų, mineralų ir antioksidantų, reikalingų sveikatai ir svorio metimui;

  • avokado ir baklažanų skaidulos bei sveikieji riebalai gali padėti stabilizuoti cukraus kiekį kraujyje ir sumažinti staigius cukraus šuolius, dėl kurių gali kilti potraukis saldžiam ar kaloringam maistui;


  • avokade ir baklažane esantis vitaminų B6 ir B12 derinys gali padėti stimuliuoti metabolizmą ir padėti organizmui efektyviai paversti maistą į energiją, kas paskatins svorio mažinimą;

  • avokado ir baklažano skaidulos palaiko sveiką virškinimą, reguliarų tuštinimąsi, užkerta kelią vidurių užkietėjimui ir skatina toksinų pašalinimą iš organizmo;

  • sveikųjų riebalų ir skaidulų derinys salotose, gali padidinti sotumo ir pasitenkinimo maistu jausmą, sumažinti norą persivalgyti ar užkandžiauti tarp valgymų;

  • avokado ir baklažanų salotos turi savo skonį ir tekstūrą, todėl nereikia kaloringų užpilų ar priedų, kas labai svarbu laikantis mitybos plano svoriui mažinti.


Reikės tik kelių ingredientų:


  • baklažano;

  • avokado;

  • alyvuogių aliejaus kepimui;

  • druskos;

  • šviežių daržovių;


Gaminimas:


Keptuvėje vidutiniškai įkaitinkite aliejų ir apkepkite kubeliais supjaustytą baklažaną. Pasūdykite. Patiekite su avokadu ir šviežiomis daržovėmis. Jei patinka sezamo sėklos, užbarstykite. Skanaus!


Mitybos planas svoriui mesti

bottom of page