Susisiekite su mumis: | +370 655 07454

Jėgos didinimas ar kūno formavimas?

2016-10-18, 10:06 Autorius: Arvydas Mišeikis

 Jau daugelį metų jėgos ir kultūrizmo sporto šakų atstovai ginčijasi, kuri sporto šaka naudingesnė. Jėgos sporto atstovai tvirtina, kad kultūrizmo sportas neturi prasmės, nes sportuojant pagal kultūristų treniruočių metodikas nedidėja jėga, o tik pumpuojami raumenys. Tai netiesa. Didėjant raumenų apimčiai, didėja jėga bei ištvermė.  Žinoma, profesionaliai sportuojančių ir varžyboms besiruošiančių jėgininkų treniruočių metodikos skiriasi nuo kultūristų treniruočių metodikų, nes skiriasi   jų tikslai, kaip maratono ar sprinto bėgikų.

 Jėgininkai kultūrizmą įvardina kaip amerikoniško gyvenimo stiliaus propaganda ir kosmetine priemone apgaulingam kūno grožiui suteikti, nesuteikiant raumenims jėgos. Taip, Amerikoje žmonės masiškai sportuoja fitneso salėse tik todėl, kad mato šiame sporte žymiai daugiau pliusų nei jėgos sporte, net jei tai tik kosmetinis efektas.

Jegos didinimas ar kuno formavimas

 Ar gerai kai žmogus (vyras ar moteris) gėdijasi savo kūno ir vengia nusirengti prie jūros? Jiems visiškai neįdomūs jėgos rezultatai, tuo metu jiems svarbi jų išvaizda. Jei jūs esate jėgos sporto čempionas ir nedaug dėmesio skiriate savo išvaizdai, tai prie jūros galite užsikabinti ant kaklo lentelę su užrašu: „aš čempionas ir galiu pakelti nuo grindų 300 kg sveriančią štangą“. Kultūristo kūnas kalba pats už save ir jokie užrašai jam nereikalingi. Kaip manote, kurios sporto šakos atstovas sulauks daugiau dėmesio iš praeivių prie jūros?

 Tačiau ar tikrai atėjusio mėgėjiškai sportuoti į sporto klubą žmogaus pagrindinis tikslas tik jėgos didinimas? Fitneso salėse sportuoja milijonai žmonių, todėl verta paminėti profilaktinę fitneso naudą. Tai neginčytina! Kiekvienas turi savo tikslą: vieni stiprina ir formuoja kūną nesivaikant  jėgos rekordų, tokių lankytojų dauguma, kiti didina jėgą, treti formuoja kūną varžyboms.

 Pavartykite puslapius interneto platybėse ir pamatysite kiek daug žmonių likimų pasikeitė pradėjus sportuoti fitneso salėje. Iš nutukusių ir ligotų storulių, žmonės fitneso salėje tampa gražių kūnų savininkais ir tuo didžiuojasi. Atsikrato daugelio negalavimų, kompleksų ir ligų, sukuria šeimas, siekia karjeros.

El. knyga: 7 DIENŲ MITYBOS PLANAS RAUMENŲ AUGINIMUI (I ETAPAS) 

Ne paslaptis, kad ieškant darbo žymiai lengviau įsidarbinti žmogui turinčiam grakščias kūno formas nei antsvorį turinčiam storuliui. Darbdavys supranta, kad žmogus kuris atsakingai rūpinasi savo išvaizda ir sveikata, laikosi sveikos gyvensenos taisyklių ir sugeba atsisakyti įvairių pagundų, bus atsakingas ir kitose srityse, bei atneš kompanijai žymiai daugiau naudos.

Sportuojantys fitneso salėse atitolina senatvę, nes saikingas fizinis krūvis aktyvina kraujotaką, hormonines sistemas, medžiagų apykaitą ir gerina kaulų bei sanarių būklę. Sportuojantys fitneso salėse mažiau serga širdies – kraujagyslių ligomis.  Po 40 metų raumenys  pradeda nykti, o jei žmogus nesportuoja, tai šis procesas dar paspartėja.

Žmogus pajaučia, kad raumenų tonusas kuris buvo  jaunystėje jau nebe tas, suprastėja potencija, pablogėja atmintis.

Mankšta – pagarbos kūnui išraiška. Nuo minties ir žodžio, per pastangas prie sporto.

 Nesuprantamas posakis:  „aš tobulinu savo protinius sugebėjimus, o raumenų stiprininmas tai neišsilavinusių žmonių užsiėmimas“. Gerbiamieji mąstytojai, leiskite paklausti: „ar Jūsų smegenys gyvena atskirai nuo kūno? Ar jums nerūpi nugaros skausmai dėl per silpno raumenų tonuso? Ar Jus nevargina antsvoris bei širdies ir kraujagyslių problemos? Pamąstykite iš naujo“.

 Na, o dabar apie jėgą. Jėgos treniruočių metu greičiau dėvisi žmogaus organizmas, sąnariai, patiriamas oksidacinis stresas. Jėgininkai, sportuojantys ties maksimalaus krūvio riba yra nuolatinėje streso būsenoje. Pasidomėkite sveikatos būkle baigusių savo karjerą jėgos sporto atstovų.

 Fitnesas – tai galingas žmonijos išradimas, nes tik optimalūs fiziniai krūviai padeda žmogui išsaugoti patį brangiausią turtą – sveikatą.

Laimingi tie žmonės, kurie yra sveiki.

Įvertinkite šį straipsnį
(5 balsai)

Komentarai