• Roberta Mišeikienė

Avižų dribsniai su feta ir braškėmis

Receptas - skubantiems! Nereikia virti, tik užpilti karštu vandeniu. Pusryčiai sotūs ir skanūs, be pridėtinio cukraus. Braškės suteikia patiekalui gaivumo ir saldumo. Receptas tinka ir vegetarams. Puikūs pusryčiai ir sportuojantiems, ir skubantiems į darbą.

Receptas iš mitybos plano www.emityba.lt


Ingredientai (skaičiuojami tik individualiai):


  1. Avižų dribsniai;

  2. Linų sėmenys;

  3. Braškės;

  4. Sūris feta;

Gaminimo eiga:


Avižų dribsnius ir linų sėmenis sumaišyk ir užpilk karštu vandeniu (viena dalis avižų ir trys dalys vandens). Truputį pasūdyk ir vėl sumaišyk. Sandariai uždenk ir palik brinkti apie 10 - 15 min. Avižų dribsnius galima ir virti, tačiau be linų sėmenų. Jei virsi, linų sėmenis sudėk, kai avižos išvirs. Valgyk su braškėmis ir sūriu. Skanaus!


#pusryciai #begliuteno #vegetarai #avizudribsniai #feta #braskes #becukraus

0 views

KONTAKTAI

 +370 655 07454

  • White Facebook Icon
  • White Instagram Icon
  • White YouTube Icon
  • White Pinterest Icon

© 2019 UAB Sveikatinimo Akademija. Visos teisės saugomos