Avižų dribsniai su feta ir braškėmis

Updated: May 10

Receptas - skubantiems! Nereikia virti, tik užpilti karštu vandeniu. Pusryčiai sotūs ir skanūs, be pridėtinio cukraus. Braškės suteikia patiekalui gaivumo ir saldumo. Receptas tinka ir vegetarams. Puikūs pusryčiai ir sportuojantiems, ir skubantiems į darbą.

Avižų dribsniai su feta ir braškėmis

Receptas iš mitybos plano www.emityba.lt


Ingredientai (skaičiuojami tik individualiai):


  1. Avižų dribsniai;

  2. Linų sėmenys;

  3. Braškės;

  4. Sūris feta;

Gaminimo eiga:


Avižų dribsnius ir linų sėmenis sumaišyk ir užpilk karštu vandeniu (viena dalis avižų ir trys dalys vandens). Truputį pasūdyk ir vėl sumaišyk. Sandariai uždenk ir palik brinkti apie 10 - 15 min. Avižų dribsnius galima ir virti, tačiau be linų sėmenų. Jei virsi, linų sėmenis sudėk, kai avižos išvirs. Valgyk su braškėmis ir sūriu. Skanaus!


Mitybos platforma - Mitybos planai - Sveika Mityba

Recent Posts

See All