• Roberta Mišeikienė

Sumuštinis su sūriu ir braškėmis

Updated: Jun 22

Mitybos planas be braškių, ypač sezono metu - tai neįvairus mitybos planas. Įvairumas - tai vienas iš sveikos mitybų principų. Todėl šio principo būtina laikytis norint numesti svorį. Kuo įvairesnis mitybos planas, tuo ilgiau jo laikysitės. Braškių sezonas įpusėjo, todėl pasilepinkime skaniomis uogomis.


Tačiau braškės, kaip žinote, ne visada būna saldžios, todėl neretai tenka jas pasaldinti. Šiame recepte, braškes sutryniau su cukrumi, tačiau vietoj cukraus galima naudoti kitus saldiklius: pvz., medų, agavų sirupą, stevią ir t.t.

Ne cukraus reikia bijoti, o jo kiekio...

Jei padauginsite medaus, agavų sirupo ar kitų saldiklių, kurie turi kalorijų ne mažiau kaip grynas cukrus, greičiausiai, svoris nekris. Maistu reikia mėgautis, o ne bijoti. Viskas priklauso tik nuo kiekio!


Sumuštinis, kurio ingredientai subalansuoti, suteiks energijos dienos pradžiai. Ingredientai subalansuoti:

  • Viso grūdo duona - sudėtiniai angliavandeniai, ląsteliena, žemas glikeminis indeksas;

  • Varškės sūris - baltymai ir riebalai, kurie neleidžia greitai pakilti gliukozei;

  • Braškės - paprastieji angliavandeniai, tačiau žemas glikeminis indeksas;

  • Graikiniai riešutai - baltymų ir riebalų šaltinis, kurie neleidžia greitai pakilti gliukozei, žemas glikeminis indeksas;

  • Cukrus - paprastieji angliavandeniai, aukštas glikemijos indeksas, bet labai mažas kiekis;


Ir gražu, ir sotu, ir labai skanu. Be to, subalansuotas skonis, todėl malonu valgyti: saldžiai-rūgščios braškės, švelnus sūris, šiek tiek jaučiamas sūrumas ir riešutukų traškumas. Tikras desertas! O dėl cukraus, jei jau labai bijote, nedėkite. Atsipalaiduokite ir mėgaukitės maistu!


Reikės: 1. Viso grūdo duonos; 2. Varškės sūrio; 3. Braškių; 4. Graikinių riešutų; 5. Cukraus balto ar rudo, arba kito saldiklio (medaus, agavų sirupo, saldiklio) jei braškės nesaldžios;









Gaminimas:

O gaminimo kaip ir nėra. Nereikia virti, kepti, troškinti ir t.t.

  • šakute sutrinkite braškes su cukrumi arba kitu saldikliu;

  • varškės sūrį supjaustykite ir uždėkite ant duonos;

  • ant sūrio - trintos braškės su riešutukais.


Viskas... Skanaus!




Kadangi receptas iš mitybos plano, ingredientai skaičiuojami individualiai, todėl užsisakę mitybos planą, tiksliai žinosite, kokio dydžio turi būti Jūsų porcija. Užsisakyti asmeninį mitybos planą galite čia:


Recent Posts

See All