• Roberta Mišeikienė

Omletas su bulvėmis ir alyvuogėmis

Updated: a day ago

Bulvė? Gal kažkam pasirodys, kad bulvė visiškai nesuderinama su sveika mityba ir svorio metimu, tačiau bijoti tikro lietuviško produkto nereikėtų. Sveika mityba ir svorio metimas priklauso tik nuo suvartojamų kalorijų kiekio. Mąstykite protingai: jei persivalgėte, tai suvartojote per daug kalorijų ir pažeidėte sveikos mitybos principą, kuris vadinasi NUOSAIKUMAS. Bulvė čia visiškai nekalta.


Todėl nebijome bulvių ir gaminame labai skanų omletą su bulvėmis. Tik neužmirštame daržovių. Metant ar kontroliuojant svorį, šį patiekalą geriausia valgyti pusryčiams ar pietums. Jei esate vegetaras, nevalgote pieno produktų ar gliuteno - šitas receptas gali būti dar viena idėja Jums.


Primenu, kad virtos bulvės turi atsparaus krakmolo, kuris svarbus mūsų žarnyno sveikatai. Apie atsparų krakmolą skaitykite čia: Atsparus krakmolas ir sveika mityba





Reikės:

  1. Virtų bulvių (naudojau vakarykštes su virta lupena);

  2. Kiaušinių;

  3. Alyvuogių aliejaus;

  4. Šviežių daržovių ir žalumynų;

  5. Alyvuogių;






Gaminame: Bulves nulupkite ir supjaustykite mažais kubeliais. Keptuvėje vidutiniškai įkaitinkite aliejų ir sudėkite kepti. Tuo tarpu suplakite kiaušinius. Kai bulvės apkeps iki gražios gelsvos spalvos užpilkite kiaušinius, užbarstykite prieskonių ir kepkite sumažinę ugnį ir ant keptuvės uždengę dangtį.


Dėmesio: jei prieskoniai su druska, papildomai jos nebedėkite, juo labiau, kad alyvuogės sūrios.



Viskas! Greitai ir skaniai. Omletą patiekite su daržovėmis ir alyvuogėmis. Skanaus!


Jei norite sužinoti kiek turite suvartoti kalorijų per parą, spauskite:

KALORIJŲ SKAIČIUOKLĖ


Kadangi receptas iš mitybos plano ingredientai skaičiuojami individualiai, todėl užsisakę mitybos planą, tiksliai žinosite, kokio dydžio turi būti Jūsų porcija. Užsisakyti asmeninį mitybos planą galite čia:


Recent Posts

See All