• Roberta Mišeikienė

Kokteilis su ananasu, bananu, migdolais

Nusprendėte sveikai valgyti ir mesti svorį, tačiau nebūtina atsisakyti kokteilių. Mitybos planas dažniausiai pasiūlys rinktis ananasą užkandžiui, ar kaip sveiko patiekalo ingredientą, ar kokteilį su ananasu. Kokteilis - tai sveikas maistas stiklinėje, žinoma, jei pasirinksite sveikus ingredientus ir nepadauginsite, net ir sveiko maisto. Kokteilis - tai skanu, sveika ir sotu. Be to, nesugaišite daug laiko gaminimui.

Kokteiliai dažniausiai lengvai virškinami. Be to, gamindami kokteilius patys, kontroliuosite ne tik pridėtinio cukraus kiekį, bet ir pridėtinės druskos kiekį. Per didelis druskos kiekis mityboje, gali būti padidėjusio kraujo spaudimo priežastis.


Pagrindinė kokteilio sudedamoji dalis - skystis, kurį dažniausiai kiekvienas renkasi pagal savo skonį. Šiame kokteilyje naudojau kefyrą. Kefyrą neretai gali gerti ir netoleruojantys laktozės, nes laktozę, kuri yra piene (nes kefyras gaminamas iš pieno) jau perdirbo bakterijos. Metant svorį, kefyrą rinkitės liesesnį.


Ar žinojote, kad ananasas - tai ne vaisius, o uoga (nors, manau, kaip pavadinsi, taip nepagadinsi) , kuri dėl mažo kiekio kalorijų ir daugybės biologiškai aktyvių medžiagų laikoma dietine uoga. Kokteiliams rinkitės prinokusį ananasą, jis saldesnis, sultingesnis ir minkštesnis. Ananasas pagerina virškinimo fermentų gamybą, šalina toksinus, gerina skysčių apykaitą.


Kokteiliui dažniausiai reikalingas saldiklis. Aš pasirinkau prinokusį bananą, nes grynas cukrus ar sirupas, manau, sugadintų visą kokteilį. Juo labiau, kad ananasas buvo prinokęs ir pakankamai saldus. Be to, bananas suteikia kokteiliui tirštumo.


Migdolus galite naudoti nesmulkintus, nes jie vis tiek bus susmulkinti trintuvėje. Aš naudojau migdolų miltus. Migdolų miltuose nebėra rudų migdolų luobelių, todėl kokteilis švelnesnės konsistencijos. Be to, migdolų ir kitų riešutų luobelės yra sunkiau virškinamos, todėl žmonėms, turintiems problemų su virškinimu, reikėtų luobeles nuimti.

Reikės tik 4 ingredientų:


  1. Kefyro 2.5 % r. - pilnaverčių baltymų ir probiotikų (gerųjų bakterijų) šaltinis.

  2. Anananso - ląstelienos, kalio, P vitamino bei kitų mineralų ir vitaminų šaltinis.

  3. Banano - kalio šaltinis;

  4. Migdolų miltų - gerųjų riebalų, augalinių baltymų šaltinis.




Gaminimas:


Visus ingredientus sudėkite į trintuvę ir sutrinkite.


Kuo ilgiau trinsite, tuo skaniau.


Skanaus!


Kokteilį reikia išgerti tuoj po paruošimo, nes vėliau jo skonis blogėja.




Kadangi receptas iš mitybos plano, ingredientai skaičiuojami individualiai, todėl užsisakę mitybos planą, tiksliai žinosite, kokio dydžio turi būti Jūsų porcija.


Užsisakyti asmeninį mitybos planą galite čia:


Kiekviename mitybos plane -

1000 sveikų receptų.


Receptai - tik 5 ar mažiau ingredientų.






Recent Posts

See All