• Roberta Mišeikienė

Avižų dribsniai su jogurtu ir vynuogėmis

Updated: May 14

Vėlyvą pavasarį ar vasarą norisi gaivesnių pusryčių, tačiau visiškai nesinori stovėti prie puodų. Skanūs ir gaivūs pusryčiai Jums. Baltymai ir angliavandeniai - vienoje stiklinėje. Sotu ir sveika! Puikus pasirinkimas prieš sporto salę. Tinka vegetarams. Jogurte laktozės yra mažai, tačiau gerųjų bakterijų daug.


Receptas iš mitybos plano, todėl ingredientai skaičiuojami individualiai.


Reikės tik 4 ingredientų:


1. Graikiško jogurto 130 g;

2. Avižų dribsnių 40 g;

3. Vynuogių be kauliukų 60 g;

4. Graikinių riešutukų 12 g;

Druskos ir vandens yra kiekvienoje virtuvėje.


Gaminimas toks paprastas, kad net virti nereikia. Avižų dribsnius užpilkite verdančiu vandeniu (vandens kiekis priklauso nuo dribsnių drėgmės, pav., 40 avižų ir 80 g vandens), pasūdykite, gerai sumaišykite ir uždenkite dangčiu. Palaikykite 10 minučių ir vėl sumaišykite. Palaukite, kol košė šiek tiek atvės. Patiekite su jogurtu, vynuogėmis ir riešutais.


Skanaus!



Recent Posts

See All