Ar galima gerti apelsinų sultis metant svorį?

Vis dar iškyla klausimų dėl apelsinų sulčių: gerti ar negerti metant svorį? Jei tenka rinktis tarp apelsinų sulčių ir apelsino, rinkitės apelsiną, nes apelsinas sveikiau ir sočiau todėl, kad jame yra skaidulų, o sultyse jų nėra. Apelsino skaidulos gali padėti nuo vidurių užkietėjimo. Geras žarnyno darbas - tai sveikatos rodiklis.

Pavyzdžiui, 240 ml grynų apelsinų sulčių yra tiek pat natūralaus cukraus, kiek ir 2 sveikuose apelsinuose, tačiau, dėl mažo kiekio skaidulų, jos ne tokios sočios. Sotumas - tai vienas iš sėkmės faktorių metant svorį.


Apelsinas suteiks energijos prieš treniruotę, o sultys atstatys energiją po treniruotės. Tačiau, jei suvalgėte apelsiną prieš treniruotę, po treniruotės nei sulčių gerti, nei apelsino valgyti nebereikėtų. Išbandykite.


Šviežiai spaustos sultys - geriau nei sultys iš pakelių.

Sultys iš pakelių, sveikiems žmonėms pakenkti neturėtų, tačiau ir sveikatos nepridės.

Jei vis tiek norite gerti sultis, būkite atsargūs su kiekiu ir gerkite tik šviežiai spaustas apelsinų sultis. Supakuotas gėrimas, kurį gaunate iš prekybos centro, nėra toks sveikas.

Sultys pakeliuose gaminamos iš koncentrato. Gaminant koncentratą, iš vaisių išgarinamas vanduo, ko pasekoje dalis vitaminų žūsta.


Pilstant jau “atstatytas” sultis į vakumines pakuotes, jos vėl netenka dalies naudingųjų medžiagų. Be to, keičiasi aromatas, kuris neretai vėliau atkuriamas cheminėmis medžiagomis. Tokios „sultys“ negali būti vadinamos natūraliomis. Visos pramoniniu būdu pagamintos sultys yra negyvos.

Metant svorį, nepiktnaudžiaukite natūraliomis sultimis, tačiau pasimėgauti skaniu gėrimu galima.

Apelsinas – tai vienas populiariausių vaisių pasaulyje, be to, jis naudingas mūsų sveikatai, žinoma, jei nesate jiems alergiški. Be to, atsargiai apelsinus reikia vartoti tiems, kuriuos kankina rėmuo, nes apelsinas - rūgštus vaisius, o rūgštūs vaisiai neretai sukelia rėmenį. Saikingai apelsinus gali valgyti ir diabetu sergantys žmonės.


Apelsinų sultis gerkite ar apelsiną valgykite antroje dienos pusėje, nes per pusryčius valgomi rūgštūs vaisiai gali padidinti refliukso riziką. Be to, antroje dienos pusėje suvalgytas apelsinas, suteiks energijos, kuri neretai sumažėja po pietų.


Blogiausia ką galite padaryti: tai apelsinų sultis pagardinti sirupu ar cukrumi. Papildomos kalorijos ir cukraus bomba garantuota! O su cukrumi ir kalorijų pertekliumi, papildomi kilogramai.


Spaudžiant sultis palikite kuo daugiau tirščių. Tirščiai - tai ir yra skaidulos, kurios suteikia sotumo ir pagerina žarnyno darbą, nes yra maistas gerosioms bakterijoms.


Geras žarnyno darbas užtikrina ne tik svorio kontrolę, pagerina savijautą, bet ir yra

sveikatos rodiklis.



Išbandykite arbatą su apelsino griežinėliu. Pikantiškas skonis ir aromatas, gali padėti sumažinti apetitą. Be to, arbatą galite pagardinti mėgiamomis žolelėmis: mėtomis, rozmarinu. Jei norisi aštriau, įtarkuokite imbiero šaknies (tik nepadauginkite).



Metant svorį, reikia žinoti savo porcijos dydį. Užsisakę mitybos planą, tiksliai žinosite, kokio dydžio turi būti Jūsų porcija, be to galite pasirinkti mitybos planą pagal valgymo tipą:


Mitybos planas: "Valgau viską"

Mitybos planas: "Vegetaras"

Mitybos planas: "Be pieno produktų"

Mitybos planas: "Be gliuteno"

Mitybos planas: "Be pieno produktų ir be gliuteno"

Mitybos planas: "Detox"

Mitybos planas: "Šeimai"


Recent Posts

See All