Susisiekite su mumis: | +370 655 07454

Mityba sportuojančioms moterims

2015-08-25, 15:13 Autorius: Roberta Mišeikienė

4Life-Transfer-Factor-Renuvo

Daugelis knygų ir straipsnių, skirtų mitybai, dietoms ir sveikam gyvenimo būdui yra parašytos moterims. Juose pagrindinė tema - kaip atsikratyti riebalų, kaip sulieknėti. Masinės informacijos priemonės įkyriai siūlo moters išvaizdos etaloną. Dabartiniu metu po truputį keičiasi moters kūno grožis: nesveikai liesų merginų madą, keičia atletinės išvaizdos merginos ir moterys.

Atletinės išvaizdos moters įvaizdis yra paremtas mokslu. Įrodyta, kad raumenų treniravimo procesas gerina moters sveikatą.

Didesnė raumenų masė gerina ir greitina medžiagų apykaitą ramybės būsenoje, todėl galima kontroliuoti riebalų kiekį organizme.

Daugelio moterų tikslas sporto salėje atsikratyti riebalų ir celiulito.

Yra tik vienas būdas, kuriuo moteris gali padidinti savo raumenų masę: treniruotės su svoriais ir subalansuota mityba. Tačiau daugeliui merginų ir moterų lieka neaišku, kokia turi būti subalansuota ir sveika mityba.

 

Racionalios mitybos pavyzdys, sportuojančioms moterims:

    • Pakankamas riebalų kiekis maiste,
      padės palaikyti normalų hormonų balansą. Esant riebalų pertekliui maiste, o ypač pieno riebalų, sutrikdomas hormonų balansas, celiulitas garantuotas. Riebalų reikėtų suvartoti 0,5 g kiekvienam kūno kilogramui;

 

    • Kiekvieną dieną reikėtų suvalgyti du vaisius,
      geriausiai citrusinius (netinka greipfruktai moterims, vartojančioms kontracepltikus. Šis vaisius gali sukelti trombozę) arba tuos, kurie auga jūsų klimatinėje zonoje;

 

    • Maistui rinkitės tamsiai žalios spalvos daržoves:
      brokolius, kopūstus, žalias paprikas, briuselio kopūstus. Šiose daržovėse randama medžiaga DIM (diindolylmethane) gali sumažinti krūties ir gimdos vėžio atsiradimą;4Life Transfer Factor™ Renuvo™

 

    • Kiekvienos dienos racione turi būti grūdų produktų:
      košių ir pilnagrūdės bemielės duonos gaminių. Su šiais produktais gausite ląstelienos, kuri atlieka labai svarbų vaidmenį moters organizme: šalina perteklinį estrogenų kiekį. Sudėtiniai angliavandeniai suteiks energijos visai dienai;

 

    • Būtina valgyti produktų, turinčių kalcio.
      Geriausiai rinktis neriebius pieno produktus: varškę, sūrį, pieną. Kalcio turintys produktai mažina apetitą. Puikus kalcio šaltinis – sezamo sėklos, šampionai, liesi pieno produktai;

 

    • Sumažinkite alkoholio vartojimą.
      Fermento, kuris skaido alkoholį, moterys turi mažiau nei vyrai. Alkoholis sutrikdo kepenų darbą, o kepenys skaido riebalus ir estrogenus. Po išgertuvių garantuoti kilogramai, nes kepenys skaidys ir šalins tik alkoholį, norėdamos apsaugoti jus nuo apsinuodijimo. Nedideli alkoholio kiekiai didina testosterono kiekį moterims. Moterys, kurios naudoja kontraceptikus (pakaitinę hormonų terapiją), alkoholio geriau visai nevartotų, nes didėja fermento aromatazės aktyvumas. Šis fermentas didina estrogeno kiekį organizme. Joms atsikratyti kilogramų ir celiulito tikrai nepavyks;

 

    • Būtinai vartokite baltymų.
      Baltymai reikalingi ne tik raumens statybai, bet ir virškinimo fermentų gamybai. Visi virškinimo fermentai – baltymai. Trūkstant baltymų, jausite nuovargį, būsite neatsparios ligoms. Sportuojančios moterys gali įsisavinti žymiai didesnį baltymų kiekį nei nesportuojančios. Sportuojančioms moterims reikia 1,3 g baltymų kiekvienam kūno kilogramui.

 

Įvertinkite šį straipsnį
(4 balsai)

Komentarai

4Life-Transfer-Factor-Renuvo